پذیرفته شدگان آزمون استعدادهای درخشان ودبیرستان نمونه

ضمن تقدیر از زحمات دبیران گرانقدرو تبریک به دانش آموزان عزیز،خانواده های آنها وکادر آموزشی اسامی پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان ودبیرستان نمونه به شرح زیر اعلام می گردد: 

یاسمن امامی ، نجمه حاجی رشیدی ، فاطمه حسین محمدی ،نگار رسته خاک، نجمه فلاح، آیدا فلاح(استعدادهای درخشان ) 

زهرا افخمی ، فاطمه خجسته پور (دبیرستان نمونه)  

موفقیت این عزیزان را در تمام مراحل زندگی آرزومندیم.

هوشمند سازی

در راستای سیاست های هوشمند سازی آموزشگاه ها و در ادامه فعالیت های صورت گرفته جهت تجهیز آموزشگاه، در خصوص هوشمند سازی مدرسه مقرّر گردید با همکاری اولیاء خیّر،یکی از کلاس های درسی این آموزشگاه به ویدیو پروژکتور و کیت هوشمندساز تجهیز گردد.                                                                              

افتخارآفرینان آموزشگاه درمسابقات فرهنگی هنری،سطح استان

با کمال خرسندی کسب رتبه دوم استانی در مسابقه ی قرائت قرآن توسط دانش آموزعزیز،معصومه فلاح وکسب مقام سوم استانی در رشته خوشنویسی نستعلیق توسط دانش آموزگرامی،منصوره حسینی 

رابه این عزیزان،خانواده های محترم ایشان وهمکاران گرامی تبریک وتهنیت عرض می نماییم.

پیام تبریک مدیریت آموزشگاه به مناسبت اعیاد شعبانیه

 

فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه به ویژه ولادت باسعادت منجی موعود رابه تمامی عزیزان و دست- اندرکاران عرصه تعلیم وتربیت تبریک و تهنیت عرض نموده و روزهایی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند سبحان برای شماعزیزان مسئلت دارم.تبریک و تهنیت صمیمانه خود را بدین مناسبت تقدیم شما همکاران ودانش آموزان گرامی ، در مدرسه راهنمایی چهارده معصوم (ع ) ،و خانواده ی محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی،وتحت ولایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.

                                                                        اکرم حاجی

                                              مدیر مدرسه راهنمایی چهارده معصوم (ع)

درخشش دانش آموزان آموزشگاه در آزمون سنجش علمی استان

دانش آموزان نمونه و ساعی مدرسه راهنمایی چهارده معصوم (ع) موفق به اخذرتبه های برتر در زمینه آزمون سنجش علمی استان گردیدند.ضمن تقدیر ازدبیران گرانقدر نفرات برگزیده به شرح ذیل می باشند:

مهرانه فلاح،مریم فلاح(اکبر)، حانیه فلاح،آیدا فلاح،یاسمن امامی...

کسب مقام اول مسابقات سنجش استانی توسط الهه دهقانی

دانش آموز الهه دهقانی،محصل پایه ی اوّل آموزشگاه چهارده معصوم(ع) موفق به کسب مقام نخست مسابقات سنجش در سطح استان گردید . کادر اجرایی مدرسه بر خود واجب میداند این موفقیت را به دانش آموز گرانقدر الهه دهقانی وخانواده محترم تبریک گفته ، توفیق روز افزون ایشان را از خداوند متعال خواستاریم.

راه اندازی وبلاگ جدید آموزشگاه

با سلام خدمت همکاران و دانش آموزان گرامی 

باتوجه به این که این آموزشگاه در نظر دارد اخبار علمی،فرهنگی،هنری و ورزشی خود را به اطلاع دانش آموزان عزیز برساند تصمیم به راه اندازی وبلاگ جدید خود نموده است.

این وبلاگ، پل ارتباطی است بین مدیریت مدرسه و دبیران با دانش آموزان و اولیاء آن ها و در صدد است تا با درج فعالیت های آموزشگاه و مطالب علمی، آموزشی و تربیتی، بتواند درجهت ایجاد موقعیت های نوین آموزشی برای دبیران و رشد و پیشرفت علمی و معنوی دانش آموزان مؤثر واقع شود.
با نظرات سازنده و ارزشمند خود ما را در جهت دستیابی به این هدف یاری نمایید.